Den nye kommunikationsplatform AULA
AULA er et fælles kommunikationssystem, som alle danske folkeskoler skal bruge

Hvordan logger jeg på?
Det skal være sikkert at anvende Aula. Derfor skal du logge på med UNI-login. Ved hjælp af en guide fra itslearning.com kan du se, hvordan du hurtigt opretter dit UNI-login.

Linket til Forældredelen af AULA kan findes på Aula.dk. På denne side (åbner på Aula.dk), kan I læse mere om AULA og har I spørgsmål til brugen af det nye system, er I meget velkomne til at ringe til skolens kontor. Efter sommerferien laver vi et antal workshops, hvor man kan komme og få hjælp til det nye system. Den første workshop vil finde sted torsdag den 24. oktober kl.15-16 og mandag den 28. oktober 15-16 på biblioteket. Tilmelding er ikke nødvendig, bare mød op!

Hvad sker der med indholdet på ForældreIntra?
Tofthøjskolens ForældreIntra lukker i løbet af juli 2019. Informationer fra ForældreIntra flytter ikke med over i det nye system. Hvis I har information, der ligger i ForældreIntra, er det vigtigt at få disse gemt på en anden måde end i ForældreIntra. Dette kan for eksempel være billeder eller beskeder, man gerne vil bevare. Eller det kan være dette opslag, så du kan huske, hvordan du skal logge på efter ferien.

Skolens hjemmeside
Tofthøjskolen får også ny hjemmeside, som er knyttet til AULA. Den arbejder vi i øjeblikket også på at bygge op. Tofthøjskolens nye hjemmeside kan findes på Aula.dk (åbner på ny side).

Vi arbejder på at tage den nye platform i brug og forbereder os på, at alt ikke vil være fuldt udbygget fra starten. Som med de fleste andre it-systemer vil der være en indkøringsperiode, hvor vi skal lære det nye system at kende. Og der vil også efter sommerferien blive udviklet på systemet således, at der løbende kommer nye funktioner til. Vi glæder os til at fortsætte det gode skole/hjem-samarbejde med et nyt it-system.

Karsten, Vivi, Annette og Jakob
Skoleledelsen på Tofthøjskolen